UiU logo

Vejledning

Elever der går på UiU har tilknyttet vejledning under deres uddannelse.

I 10. klasse vil eleverne være tilknyttet UU-vejledningen i København. UU vejledningen har en række vejledere, der også er tilknyttet de skoler de unge kommer fra. Vejlederne som er kendt fra udskolingsmøderne vil følge de unge i 10. klassen på UiU. UU-vejledningen kan kontaktes på telefon 33 66 23 00 mail: uu@kk.dk

Når de unge skal have lavet indstilling til STU, vil det også være vejlederen der forbereder indstillingsmaterialet og udarbejder den foreløbige forløbsplan til opstart på STUén. Fra det øjeblik de unge påbegynder deres Særlig Tilrettelagte ungdomsuddannelse (STU), vil vejledningen primært foregå på UiU. Læs om ændringerne herunder der træder i kraft 1.1.2020.

Vedhæftede brev omhandler ændringer af vejledningsindsatsen på STU-området fra 1. januar 2020.